Prancūzų polinezija

Prieš keletą metų mažai kas buvo girdėjęs apie noni (citrininę morindą). Dabar atskleista tūkstantmetė Prancūzijos Polinezijos salų paslaptis tapo viena intensyviausių sveikatai stiprinti skirtų papildų gamybos krypčių. Vaisių, botanikoje vadinamų Morinda Citrifolia, paklausa stipriai veikė Prancūzijos Polinezijos, kurioje auga pačios geriausios kokybės noni, ekonomiką. Per pastaruosius penkerius metus noni tapo pagrindiniu Prancūzijos Polinezijos eksportuojamu žemės ūkio produktu. Tahitian Noni International, išskirtinė TAHITIAN NONI® sulčių gamintoja, buvo pirmoji bendrovė, ėmusi pardavinėti noni kaip maisto papildą. Kas mėnesį eksportuodama apie 500 tonų vaisių tyrės, Tahitian Noni International atvėrė Prancūzijos Polinezijai stabilų pajamų šaltinį ir padėjo tapti turtingesne šalimi. "Tahitian Noni International yra svarbi mūsų ūkio dalis, - teigė Prancūzijos Polinezijos prezidentas Gastonas Flosse. - Yra nedidelė grupelė mėgėjų, mūsų šalyje gaminančių kitus noni produktus, tačiau nė viena jų profesionalumu neprilygsta Tahitian Noni International". 2000 m. balandžio mėn. G.Flosse pasirašė su Tahitian Noni International sutartį, įsipareigodamas padėti kompanijai Taityje statyti gamybines bei svečių patalpas. Turėdama gamybines patalpas, Tahitian Noni International Prancūzijos Polinezijoje galės ne tik rinkti derlių, bet ir apdoroti vaisius bei išpilstyti TAHITIAN NONI® sultis. Tahitian Noni International, suteikianti darbo 1,5% Prancūzijos Polinezijos gyventojų, yra viena iš trijų ūkio šakų, palaikančių šios šalies ekonomiką (kiti du - turizmas ir juodųjų perlų pramonė). Salų gyventojai šeimomis dirba vaisių rinkėjais, ir šis darbas neretai yra vienintelis jų pajamų šaltinis. Tahitian Noni International, gaminanti sveikatą stiprinančius papildus, tapo viena sėkmingiausiai dirbančių šios srities kompanijų pasaulyje - per penkerius metus nuo įkūrimo ji pasiekė 1 mlrd. JAV dolerių apyvartą.


Pagal Tahitian Noni International publikacijas spaudoje